Bekijk het assortiment


Klantenservice

Contactgegevens

  • Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met Sien en Co:

terug naar boven

Producten

  • Waarom kan ik niet meer van een product bestellen dan de aangegeven voorraad?
    • Het assortiment bij de leveranciers wisselt regelmatig. Om teleurstellingen te voorkomen lever ik daarom alleen uit eigen voorraad. Het is natuurlijk altijd mogelijk contact op te nemen via info@sienenco.nl indien er meer verpakkingen gewenst zijn. Ik kan echter geen garantie geven dat het lukt de producten nog te bestellen.

terug naar boven

Bestellen, annuleren, retourneren

  • Waarom zou ik kopen bij Sien en Co?
    • Sien en Co heeft eigentijdse knutselpakketten voor ieder kind
    • Sien en Co hanteert scherpe prijzen, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs
    • Bij Sien en Co kun je veilig betalen, je hebt de keuze uit meerdere betaalopties waaronder IDEAL en achteraf betalen
    • Sien en Co hanteert duidelijke verzendkosten, deze worden per product aangegeven
    • Bij een bestelling boven € 30,00 is de verzending gratis (België en Nederland)
    • Sien en Co heeft een snelle levering, voor 14.00 uur besteld, dezelfde dag verzending
    • Je loopt geen risico, je mag je bestelling kosteloos retourneren
    • Je hebt 30 dagen bedenktijd.
  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
    • Bestellingen mogen altijd zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen worden geannuleerd.  Vul het annuleringsformulier in en mail dit naar info@sienenco.nl.
    • Het eventueel reeds betaalde bedrag zal na ontvangst van het herroepingsformulier direct worden terugbetaald. Heb je de bestelling al ontvangen? Maak dan gebruik van ons retourformulier.
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
    • Bestellingen mogen binnen 30 dagen worden geannuleerd en geretourneerd. Vul voor het retourneren van je bestelling het retourformulier in en mail dit naar info@sienenco.nl. Na ontvangst van het retourformulier ontvang je een email met een retourlink.
    • Na ontvangst van de retourzending wordt het verschuldigde bedrag direct aan je overgemaakt.
  • Waar kan ik mijn retour goederen heen sturen?
    • Het retouradres is: Sien en Co, Spadestraat 42, 4818 EL Breda
  • Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terug krijg?
    • Na ontvangst van het herroepingsformulier dan wel de terug gestuurde goederen wordt het bedrag (inclusief eventueel door jou gemaakte kosten) direct naar je overgemaakt. Afhankelijk van je bank zal het bedrag binnen 2-3 werkdagen op je rekening staan. 
  • Wat is een kortingscode?
    • Met een kortingscode betaal je minder. Je verlaagt het bedrag dat je moet betalen met een bepaalde korting. Aan de kortingscodes van Sien en Co kunnen voorwaarden zitten (zoals bijvoorbeeld een minimaal bestelbedrag). Een kortingscode is niet altijd geldig op alle artikelen. Lees daarom goed de voorwaarden die bij de kortingscode staan vermeld.
  • Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
    • Ga, na invoeren van je bestelling, naar de winkelwagen. Bij de eerste stap, onder de keuze voor de betaalwijze, kun je de kortingscode invullen.
  • Wat is een cadeaubon code?
    • Bij Sien en Co kun je ook cadeaubonnen kopen. Deze bonnen krijgen elk een unieke code. Deze cadeaubon code kun je eenmalig gebruiken bij je bestelling. Het bedrag die op de cadeaubon staat aangegeven wordt dan afgetrokken van je totaal bedrag.
  • Waar kan ik mijn cadeaubon code invullen?
    • Ga, na invoeren van je bestelling, naar de winkelwagen. Bij de eerste stap, onder de keuze voor de betaalwijze, kun je de cadeaubon code invullen.

terug naar boven

Betalen

  • Op welke manieren kan ik betalen?
    • Je kunt bij Sien en Co op de volgende manieren betalen:
      • Via iDeal / Bancontact / Sofort banking / KBC / CBC
      • Via PayPal
      • Met credit card ( (Mastercard, Maestro, Visa)
      • Vooraf overmaken
      • Achteraf betalen via Afterpay
      • Betalen bij afhalen
  • Wie of wat is Afterpay?
    • Afterpay is het bedrijf dat voor Sien en Co de achteraf betalingen uitvoert. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen, met de AfterPay App regel je dit  veilig en heel eenvoudig op je smartphone. Via de online omgeving Mijn AfterPay kunt je jouw betaaloverzichten inzien en betalen vanaf je computer of tablet. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificatie en e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat.  Je kan bij Sien en Co betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 100,00 via AfterPay.
  • Wie of wat is Paypal?
    • PayPal is dé veilige manier om online te betalen zonder je gegevens te delen. Na het koppelen van je bankrekening of creditcard kun je betalen in enkele klikken. 
  • Wie of wat is Mollie?
    • Mollie is het bedrijf dat voor Sien en Co de iDeal, Bancontact, Sofort banking, KBC, CBC, PayPal en credit card betalingen uitvoert.
  • Waar kan het het bedrag naar overmaken als ik vooraf wil betalen?
    • Het bedrag kan worden overgemaakt op rekeningnummer NL06INGB0006878182 (BIC: INGBNL2A) ten name van Sien en Co, Breda. Vermeld bij overmaken altijd het factuurnummer.

terug naar boven

Verzenden

  • Wat kost het om een knutselpakket te laten inpakken?
    • Helemaal niets. Ik pak het knutselpakket geheel kosteloos in.
  • Wat zijn de kosten voor verzending?
    • Sien en Co hanteert 2 tarieven voor verzending:
      • Verzendtarief 1: € 1,95 (brievenbus)
      • Verzendtarief 2: € 4,50 (pakket)
      • Voor België zijn de tarieven € 2,95 (brievenbus) en € 5,95 (pakket)
      • Voor binnen Europa overig zijn de tarieven € 3,95 (brievenbus) en € 12,00 (pakket)
      • Voor buiten Europa zijn de tarieven € 3,95 (brievenbus) en € 18,00 (pakket)
    • Bestellingen vanaf € 30,00 worden gratis verzonden (België en Nederland). Voor andere landen is dit vanaf € 100,00.
  • ​Welke bezorgdienst levert de bestelling?
    • ​De levering van je bestelling wordt verzorgd door DHL.
  • Waarom is het verzendtarief voor een brievenbuspakket vervallen?
    • Brievenbuspakketten raakten in het verleden nogal eens zoek. Daarom heb ik gekozen voor één voordelig verzendtarief voor alle pakketten die dan ook altijd traceerbaar zijn. 
  • Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
    • Indien een bestelling voor 15.00 uur is gedaan, wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden. Het pakket wordt meestal de volgende werkdag dan bezorgd (het kan voorkomen dat de bezorging een dag later plaatsvindt). Op zondag wordt niet bezorgd.
  • Worden pakketten op elke dag verzonden en bezorgd?
    • Sien en Co verzend op alle dagen pakketten, met uitzondering van de zondag en feestdagen.
    • DHL bezorgt pakketten op maandag tot en met zaterdag. Op zondag en feestdagen wordt door DHL niet bezorgd.
    • Omdat Sien en Co een eenmanszaak is, kan het voorkomen dat in geval van vakantie pakketten niet worden verzonden. Bestellingen kunnen natuurlijk gewoon geplaatst worden. In dit geval zal in de bestelprocedure duidelijk worden aangegeven wanneer de bestelling zal worden verzonden.
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    • Ik verstuur alle pakketten via track & trace. Zodra de bestelling is aangemeld zal er een bevesting met een track & trace link naar je email adres verzonden worden. Via deze link kun je de bestelling volgen.
  • Waarom krijg ik de melding dat mijn bestelling niet gevonden is als ik op de track & trace link klik?
    • Pakketten worden op de dag van het aanmelden pas na 20.00 uur volgbaar. Voor die tijd zal je dus deze melding te zien krijgen.

terug naar boven

Klacht indienen

  • Ik heb een klacht, hoe kan ik deze kenbaar maken?
    • Heb je een klacht dan kun je deze bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@sienenco.nl. Ik zal dan proberen zo snel en goed mogelijk een passende oplossing te vinden.
  • Ik ben niet tevreden met de klacht oplossing, wat nu?
    • Is de gegeven oplossing naar tevredenheid, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Zij zullen namens jou bemiddelen in het geschil.
  • Waar kan ik verder nog terecht met mijn klacht?
    • Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

terug naar boven

© 2013 - 2017 Sien en Co, voor kinderen die gek op knutselen zijn | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.